Translate

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Królewscy Zwiadowcy / Royal Scouts

Chciałbym przedstawić kolejne figurki wyprodukowane przez Mirliton Minatures. Tym razem jest to część kompanii Robin Hood, nazwana przeze mnie Królewskimi Zwiadowcami.

Robin Hood jak widać na zdjęciu w pozie strzeleckiej. Ubranie pomalowałem na zielono - goblin green a tunikę pociągnąłem kolorem bestial brown. Kolejna przyjemna postać do malowania. Można pomalować ją w dowolny sposób. Chciałem nadać tej postaci wygląd Robin Hooda ze  dawnych lat. Ocencie sami czy przypomina Robina zagranego w zamierzchłych czasach przez Errola Flynna. 

W grach fantasy figurkę, można bez problemu wykorzystać jako rangera czy łowczego. U mnie w ekipie zwiadowców królewskich jest najlepszym z łuczników.  

Królewski Zwiadowca
Metalowa figurka wojowniczej Lady Marion wyprodukowana przez Mirliton Miniatures, pochodzi z kompanii Robin Hooda. Krótki miecz w dłoni, łuk na plecach i ćwiekowana skórzana zbroja czynią z figurki idealną postać na zwiadoczynię lub łotrzycę. Z pozostałości po berserkerze Zvezdy wziąłem okrągłą tarczę i dodałem ją do postaci łotrzycy. Myślę, że urocza dama stanowi najpiękniejszą część oddziału zwiadowców.   
Królewski Zwiadowca 
Ostatnia postać z Mirlitona pochodząca z oddziału Robin Hooda, którą mam w posiadaniu. Banita z krótkim mieczem w dłoni. Pod względem ubioru wygląda bardzo podobnie do łotrzycy. Zielona peleryna, ćwiekowana zbroja i kolorystyka  komponują w całość całą trójkę "królewskich zwiadowców". 

Królewski Zwiadowca
Podsumowując wykonanie figurek jest bardzo dobre. Wszystkie są metalowe, rzeźbę mają prostą ale w malowaniu są dość wymagające. Z większością figurek Mirliton Miniatures pracuje się naprawdę przyjemnie. W zasadzie  nie trzeba przestrzegać żadnych kanonów i można te figurki malować z dużą dozą swobody.     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz