Translate

niedziela, 19 listopada 2017

Warhammer Fantasy Battle: Averland Great Swords (Empire State troops comversions) - Games Workshop

Na zdjęciu skonwertowany oddział Szermierzy z Averlandu. W spadku po oryginalnym oddziale elitarnej piechoty imperium pozostało mi trochę bitsów. Postanowiłem w końcu z nich skorzystać. Tak więc trochę zaryzykowałem i kupiłem pudełko zwykłych piechurów imperium. Do korpusów skrupulatnie dobrałem ręce z oburęcznymi mieczami. Bez masy modelarskiej, cięcia modeli oraz drobnego rzeźbienia nie dałbym rady zrobić solidnie wyglądających konwersji. Na zdjęciach możecie obejrzeć końcowy wynik mojej pracy. Szczerze mówiąc wygląd i pozy skonwertowanego oddziału Empire State Troops znacznie bardziej przypadły mi do gustu niż oryginalne figurki "wielkich mieczy".             


















12 komentarzy:

  1. O-rze-szek! Jest klimat WFB, piękna robota i jak człowiek dajesz kwadratowe podstawki <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sie wie, że kwadratowe podstawki najlepsze do układania figurek w zwarta formację.

      Usuń
  2. Piękny, doskonale skonwertowany oddział. Tylko to jedno pióro... chyba z Lord of Change?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pióra pochodzą z oryginalnego pudełka Empire state troops oraz great swords.

      Usuń
  3. Jak zwykle wyglądają fantastycznie, zawsze lubiłem greatswords a w Twojej wersji są jeszcze lepsi chyba. Averland pełną gębą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zdecydowanie wolę te konwersje od oryginalnych greatswords. Jakoś pozy mi bardziej pasują.

      Usuń
  4. Jestem 100% na tak :D UWIELBIAM klasyczne Imperium (oraz krasnoludy!) i każdy taki wpis w blogosferze to miód na moje oczy i serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Stare imperium i stary świat ma nadal klimat zdecydowanie lepszy od tego z AoS.

      Usuń