Translate

czwartek, 4 kwietnia 2013

Troll z Mordoru / Mordor Troll

Ostatnio brakuje mi czasu na walkę z figurkami ale w weekend znalazłem dosłownie chwilę wolnego czasu i dokończyłem malowanie zaczętej jakiś czas temu figurki Trolla z Mordoru. Oryginalnie Troll należy do załogi obsługującej mordorską katapultę. Jednak z tego względu, że nie posiadam katapulty, a za to posiadam figurkę trolla pozwoliłem sobie ją trochę zmodyfikować. Mój troll z Mordoru w jednym ręku dźwiga podniesiony z ziemi głaz a w drugiej trzyma stare wyszczerbione ostrze. Ostrze zapożyczyłem z bitsów do Warhammera. Maszerująca postać gigantycznego wojownika budzi respekt. Wielki nóż, który niesie troll ma rozmiar człowieka. Podejrzewam, że żaden z żołnierzy Gondoru  nie ma ochoty sprawdzić jak wielkie uszkodzenia potrafi wyrządzić szczerbate ostrze napędzane siłą mięśni mordorskiej bestii.    



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz