Translate

poniedziałek, 18 listopada 2013

Szwedzcy rajtarzy / Swedish reiters

Na zdjęciach przedstawiam niewielki oddział szwedzkich rajtarów uzbrojonych w broń białą. Figurki 15 mm wyprodukowane przez Wargamera z systemu bitewnego Ogniem i Mieczem. Kilku postaciom musiałem poprawić twarze i głowy za pomocą masy modelarskiej. Akurat pechowo w pudełku trafiło się kilka źle odlanych, zdeforowanych figurek. Jednak dałem radę naprawić tych kilku okaleczonych jeźdzców.  Przed malowaniem musiałem usunąć wszystkie nadlewki, których było sporo. Po wykonaniu tej żmudnej czynności mogłem przystąpić do malowania modeli. Mimo wszytsko w mojej subiektywnej ocenie figurki rajtarów są fajne, dobrze wykonane, widać szczegóły strojów i twarze żołnierzy. Szczerze przyznam, że nie przepadam za epoką, którą reprezentują rajtarzy a jednak ich pomalowanie dało mi wiele satysfakcji. Za jakiś czas powrócę do pacykowania figurek w skali 15 mm i na blogu pojawią się zdjęcia kolejnych oddziałów Królestwa Szwecji. 








 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz