Translate

poniedziałek, 6 maja 2013

Saurus

Saurus to wielki jaszczur, który pochodzi z systemu Ring of Rule. W oryginalne gad służył orkom jako bestia oblężnicza. W komplecie z Saurusem znajdowały się cztery figurki. Dwóch ładowniczych oraz dwóch jeźdzców sterujących saurusem. Orkowie na gadzie wyglądali nieciekawie wręcz zabawnie. Sam pomysł jaszczura obleżniczego również absolutnie mi nie podpasował. Jednak model Saurusa nie wyglądał źle. Postanowiłem pomalować pancerz na niebiesko, brzuch na szaro a skórę na purpurowo. Do malowania wykorzystałem farby Citadel. Jaszczura pomalowałem ponad rok temu. W tamtym czasie nie zrobiłem figurce podstawki i saurus systematycznie zarastał kurzem stojąc na jednej z półek. Tak więc zlitowałem się wreszcie nad gadem i zrobiłem mu podstawkę. Z masy modelarskiej wykonałem korzenie oraz fragmenty bruku. Na wyrzeźbionej powierzchni umieściłem dodatki: czaszkę, strzałę, tarczę, ułamany topór. Przestrzeń, na którą nie nałożyłem masy modelarskiej pokryłem dwoma rodzajami trawy elektostatycznej. W ten sposób Saurus otrzymał w prezencie podstawkę ruin zarośniętych dżunglą. Tak na marginesie w przyszłości bestie będą wspierać jarczuroludzie z Warhammera.                    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz