Translate

czwartek, 6 czerwca 2013

Nadzorca z Gundabad / Gundabad Taskmaster

Przedstawiam Nadzorcę Orków z Gundabad. Figurka została wykonana na podstawie rysunku koncepcyjnego. Orkowi z mordoru, dodałem z masy modelarskiej futrzany płaszcz, maskę i kaptur. Nadzorca bezlitośnie smaga maruderów długim rozwidlonym pejczem. Dodatkową motywację dla tchórzliwych kompanów stanowi odcięta głowa zbuntowanego orka, którą Nadzorca trzyma w ręku. 

Na powierzchni podstawki uformowałem z masy modelarskiej uszkodzona kamienną posadzkę. Pod nogami nadzorcy wstawiłem dwa dodatki, krótki miecz oraz tarczę goblinów. Po zagruntowaniu podstawki, naniosłem na powierzchnię kolor szary, później potraktowałem podstawkę czarnym washem. Jak tylko wash przysechł nałożyłem na podstawke kilka odcieni szarości techniką suchego pędzla. Na zakończenie w płytki delikatnie wtarłem za pomocą suchego pędzla farbę skull white i zakończyłem pracę nad podstawką.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz