Translate

sobota, 8 czerwca 2013

Ork Trębacz z Gundabad / Gundabad Orc Horn Blower

Trębacz jest ostatnią figurką grupy dowodzenia orków z Gundabad. Model powstał na bazie plastikowej figurki orka z mordoru Games Workshop. Orkowi dorobiłem metalowy hełm zakrywający połowę twarzy. Zmieniłem ułożenie obu rąk. Do każdej reki dorobiłem metalowe ochraniacze. Z masy modelarskiej wyrzeźbiłem kościany róg trębacza. Na ciało orka nałożyłem długą kolczugę oraz futro zdarte z warga. Z obu boków figurki na wysokości pasa umiejściłem dodatkowe elementy. Z prawej strony czaszkę zawieszoną na rzemieniach, a z prawej skórzaną torbę. Na koniec zrobiłem podstawkę w klimacie sztandarowego z Gundabad, dodająć na powierzchnię podstawki 25 mm zniszczoną kamienną posadzkę.

       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz