Translate

niedziela, 10 września 2017

Warhammer Fantasy Battle - Averland Crossbowman

Do armii Averlandu dołączył "elitarny" oddział kuszników dowodzony przez bezwzględnego zabijakę Talbota noszącego przydomek "Ponurak". Dowódca regimentu zawsze do bitwy ubiera charakterystyczny hełm w kształcie czaszki. Gdy nie ma w rękach kuszy to młóci  wrogów za pomocą długiego miecza oraz ostrego jak brzytwa noża. Podkomendni bez szemrania wykonują każdy jego rozkaz. Nie raz w czasie bitwy celny ostrzał kuszników zatrzymał szarżę wroga i uratował skórę imperialnym piechurom. Tak więc ruszajcie do boju synowie Averlandu, przelewajcie krew za imperatora oraz ku chwale wielkiego Sigmara...    

















16 komentarzy:

  1. Fantastyczny oddziała pomysł na dowódcę genialny. Super malowanie i extra klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Michał. Cieszę się, ze regiment przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Gdybym malował moich to też bym na taki kolor pomalował świetnie wyglądają kolory super kontrastują a żółty z jakiej firmy dawałeś vallejo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Użyłem żółtych kolorów z palety GW.

      Usuń
    2. Właśnie żółty kolor chciałem najbardziej pochwalić. Zawsze malowanie go było dla mnie wyzwaniem. A tu wyszedł świetnie. Całość oddziału też w klimacie :)

      Usuń
    3. Dzięki :) Po tylu pomalowanych regimentach Averlandu operowanie żółtym to drobiazg ;)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje figurki - zarówno pod względem złożenia, jak i pomalowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki. To plasticard. Oryginalne tarcze niestety mi się skończyły :)

      Usuń
  5. Mistrz żółtego powraca :) Modele świetne, a i ponurak rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zawsze cieszy mnie jak Averlandczycy się podobają. Dziękuję za miłe słowo, ale tak na marginesie daleko mi jeszcze do zostania mistrzem żółtego. Chociaż wojaków w tym kolorze mi nie brakuje :)

      Usuń
  6. Wyjątkowo charakterystyczny i po prostu świetny oddział! Pomysł na dowódcę idealny =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jesteś bardzo miły. Cieszę się, że kolejny regiment armii Averlandu przypadł ci do gustu :)

      Usuń