Translate

wtorek, 5 września 2017

Age of Sigmar Khorne Skullreaper - Conversion

Chciałem pomalować chociaż jedną figurkę z armii Khorna. Otworzyłem pudełko z "Wrathmongers / Skullreapers". Box zawiera 5 według mnie nieszczególnych figurek i sam w sobie jest dość drogi. Przy podobnym zestawie Nurgla - Putrid Blightkings wypada blado. Nie lubię marnować pieniędzy i bitsów więc postanowiłem stworzyć z jednego pudełka dwa rodzaje wymiataczy Khorna. Wrathmongerzy bardziej przypadli mi do gustu więc oryginalne części posłużą mi do stworzenia w przyszłości właśnie tego oddziału. Jako, że mam  szafie sporą watahę Blood Warriorów postanowiłem pięciu z nich póki co pozbawić nóg. Mam nadzieję, że uda mi się za jakiś czas dokupić nowe kończyny lub zamienniki dla tych nieszczęśników. Na próbę podebrałem jedną parę odnóży, przygotowałem masę modelarską i wszystkie potrzebne części do stworzenia pierwszego Skullreapera. Odpowiednio przyciąłem części skradzione pechowemu Blood Warriorowi, potem dokleiłem korpus Skullreapera i dorzeźbiłem z masy modelarskiej brakujące fragmenty ciała. Pobawiłem się bisami, masą modelarską i w końcu udało się. Voila pierwszy Skullreaper na podwoziu Blood Warriora jest gotowy.               


 





8 komentarzy:

  1. Super konwersja i robi świetne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako konwersję, tą figurkę trzeba jak najbardziej pochwalić. Ale GW mogłoby trochę urozmaicić stylistykę khornowców, skoro są sztandarową frakcją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ten sam problem jest z Sigmarines. Chociaż Blood Reavers i Blood Warriors of Khorne są genialnie zaprojektowani. Moje ulubione figurki z AoS Z drugiej strony to jedna armia więc siłą rzeczy wygląd będą wszyscy mieć podobny. :)

      Usuń
  3. Kawał bydlaka! Rzeźnik pełną gębą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konwersja fajna rzecz. Wygląda bardzo zgrabnie więc śmiało można powiedzieć że Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń