Translate

poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Chorągiew Husarii / Polish winged hussars Zvezda 20 mm

Na zdjęciach pomalowana w całości chorągiew husarii, która właśnie rusza do boju. Zvezda wydała całkiem niezły zestaw przedstawiający ciężkozbrojną polską jazdę. Figurki prezentują się dobrze. Postacie są wykonane z dbałością o szczegóły. Jednak rzeźba figurek nie jest według mnie w wystarczająco wyraźna. To wina dziwnego tworzywa, z którego Rosjanie odlewają swoje produkty. Nie jest to porządny plastik, do którego przyzwyczaiłem, się malując figurki wydane przez Italeri. Za jakiś czas planuję sięgnąć po pudełko husarii wydanej przez firmę Orion. Chętnie porównam jakość wykonania oba zestawów. W każdym razie wygląd husarii wydanej przez Rosjan możecie ocenić oglądając załączone do postu zdjęcia.         





8 komentarzy:

  1. Piękne wyglądąją Marcinie! Chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Michał. Husaria była i zawsze będzie dla mnie najpiękniejszą jazdą swojej epoki :)

      Usuń
  2. Piękna sprawa Panie kolego, zwłaszcza w takiej skali malowanie jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że zawalczą w jakiejś potyczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ta chorągiew będzie niestety dzielnie broniła kresów regaliku na figurki :)

      Usuń