Translate

niedziela, 17 sierpnia 2014

Niedźwiedź / Bear

Niedźwiedź od taka figurka zakupiona przez przypadek z jednym z Marketów. Model odpowiada skali 28 mm. Można go wykorzystać jako dzikie zwierzę w grach toczących się w czasach średniowiecza. Można z niego zrobić Beorninga w postaci niedźwiedzia ze świata władcy pierścieni albo po prostu postawić miśka na półce. Oczywiście przemalowałem oryginalnego niedźwiedzia na bardziej wypłowiałego. Wycieniowałem gamą kolorów brązowych i na koniec rozjaśniłem górne partie futra.           



3 komentarze:

  1. Marketowy? naprawdę dobra rzeźba! do wykorzystanie na wiele sposobów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłem go dlatego, że miał ciekawą pozę. Trochę go poprawiłem za pomocą masy modelarskiej. Godny polecenia model. Idealnie pasuje rozmiarem do skali 28 mm.

      Usuń