Translate

sobota, 27 lutego 2016

Hanna of Vil

Na zdjęciach wojowniczka Hanna of Vil. Według mnie genialnie wykonana figurka. Rzeźba jest kobiety jest fantastyczna pod każdym względem. Widać każdy mięsień, detal ubioru i broni. Po prostu miodzio. Jedynym elementem figurki, na który ponarzekam to topór. Kompletnie nie przypadł mi do gustu, generalnie zdecydowanie wolałbym na jego miejscu miecz. Trzonek topora jest jedynym elementem, który można uszkodzić, bo jest delikatny i wygina się pod niewielkim naciskiem. Na szczęście Hasslefree odlewa figurki z dobrego metalu, który jest elastyczny. Trzonek figurki był wygięty, ale na szczęście się nie złamał. Wyprostowałem go z łatwością, jednak ryzyko uszkodzenia było realne. Hanna powinna z subtelną łatwością wkomponować się,  w każdą drużynę herosów fantasy. Krwiożercza kobieta barbarzyńca z toporem w garści to istny rarytas dla każdej kompanii. Myślę, że ta  nietuzinkowa kobieta mogłaby zmierzyć się w walce z samym Conanem z Cymerii. Czy przeżyłaby taki sparing? To sprawa, którą kiedyś trzeba sprawdzić na bitewnym stole... 
            









12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Racja. ostra i zabójcza :) Mord ma w oczach, rzeź we krwi a na toporze świeżą krew...? Kurcze z tą krwią to przesadziłem ;)

      Usuń
  2. Most impressive, an excellent job!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna barbarzynka. Isnpiracja się przyda, jako że Northstar niedługo wypuszcza pudełko barbarzyńców i trzeba zbierać siły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiem, że NS wypuszcza niebawem pudełko plastikowych Gnolli. O barbarzyńcach nie słyszałem.

      Usuń
    2. Barbariani są w kolejce po gnollach :-)

      Usuń
    3. To fajnie. Jestem ciekawy jak będzie wyglądał zestaw.

      Usuń
  4. Fantastyczna ani! Podziwiam twoje dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny świetny model "panny" !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. W produktach Hasslefree panien jest ci dostatek. Według mnie HF ma jedne z najładniej wykonanych figurek przedstawiających dziewczyny.

      Usuń