Translate

czwartek, 25 lutego 2016

Zombie

Na zdjęciach dwa odrażające zombie firmy Reaper, które posłużą jako dodatkowe wzory umarlaków w grze planszowej "Posiadłość szaleństwa". Figurki zostały wykonane z gumowatego plastiku to oczywiście tańsza linia figurek produkowanych przez Reapera. Odlew postaci nie jest wyraźny i ostry. Dlatego zdecydowanie polecam metalowe figurki tego producenta. Nad modelami z niewyraźną rzeźbą pracuje się znacznie trudniej. Stworzenie odpowiedniego wyglądu pochłania o wiele więcej czasu. W każdym razie dwa nowe żywe trupy będą niebawem próbowały rozerwać na strzępy tropiących tajemnice śledczych... 
      









6 komentarzy:

  1. Jak na ludki z gumy to udało Ci się z nich wyciągnąć naprawdę sporo. Gratki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) W zasadzie chciałem sprawdzić jakość tych ala plastików Reapera. Praca nad nimi utwierdziła mnie w przekonaniu, że jedyne słuszne figurki muszą być wykonane z metalu lub ewentualnie z twardego plastiku.

      Usuń
  2. Bardzo ładne. Co do Bones mam podobne zdanie, przy czym lepiej to wygląda dla dużych modeli - mam trolla oraz giganta i prezentują się znacznie lepiej gnom i dragonborn z tej linii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam żmija z serii Bones i rzeczywiście większe stwory wypadają lepiej. Z drugiej strony do metali Reapera im daleko. Oj naprawdę daleko.

      Usuń