Translate

sobota, 29 kwietnia 2017

CP Models Near Future Troopers

Po długiej przerwie pomalowałem piechotę wpisującą się w mój projekt o tytule "Fallen Colony". CP Models wydał ostatnio figurki "Near Future Troopers" wcześniej te fantastycznie wyrzeźbione postacie znajdowały się w ofercie Hasslefree. Dzięki zmianie producenta cena zestawów stała się przystępna i od razu zdecydowałem się na zakup wszystkich czterech.

Co mnie ucieszyło Piechota pasuje idealnie rozmiarem do obcych wydanych przez CP Models "Alien federadion" oraz figurek z martwego już systemu Neuroshima Tactics. Wszystkie trzy wymienione powyżej linie produktów dedykowałem właśnie do projektu "Fallen Colony". Pierwsza czwórka żołnierzy jest gotowa koszenia wszelkich  szumowin, które tylko ośmielą się stanąć na ich drodze.

Figurki CP Models "Near Future Troopers" można zakupić za rozsądną cenę w sklepie, którego nie muszę zapewne nikomu reklamować czyli w Battle-Models z Gdyni.  



        
























11 komentarzy:

  1. Super wyglądają! I ten efekt na goglach ;) Brawa Marcinie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne. A co to jest ten "Fallen colony" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To mój pomysł na moją grę w klimacie sci-fi. Niestety z braku czasu daję radę jedynie delikatnie skubnąć od czasu do czasu ten temat.

      Usuń
  3. Prawie jak z Obcego Colonial Marines :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt mają klimat. Figurki są rewelacyjne. Ci akurat będą walczyć z mutantami, obcymi i zdegenerowanymi ludźmi :)

      Usuń