Translate

sobota, 1 kwietnia 2017

Scibor miniatures Bromor Hunter

Maluję niewielką grupę krasnoludzkich najemników "Łowców głów". Wszystkie figurki będą Scibora. Nowe krasnoludy GW absolutnie mi się nie podobają. Po upadku starego świata w AoS nie ma fajnych krasnoludów pojawiają się jedynie mocno przekombinowane lub karykaturalne wręcz dziwolągi. Na szczęście Scibor i AoW mają w ofercie krasnoludy, z których większość trzyma klimat mrocznego fantasy. Mam nadzieję, że w końcu również GW wyda porządnych krasnoludów bez boilerów junkersa zamontowanych na plecach.   
      









8 komentarzy:

  1. Tak jest, zgadzam się. Swoją drużynę także ze Sciborowych robię.
    Twój łowca wygląda przednio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Michał. Tak się składa, że w tej skali tylko Scibor :)

      Usuń
  2. Świetny model, sam rozważałem jego zakup ale zdecydowałem się na łucznika do bandy Frostgrave. Kolorystyka bardzo w moim guście - szczególnie broń świetnie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Model fajny jak większość krasi Scibora. Mam jeszcze 4 jego kompanów.

      Usuń
  3. Awesome job, he looks superb!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieco jak pilot z tą czapeczką. Zacny model i jak zawsze nienaganne malowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Zgadza się. Mi przypomina pilota dwupłatowego myśliwca z I WŚ :)

      Usuń