Translate

niedziela, 4 września 2016

Shadow of Brimstone - Wężowiec zabójca / Shadow of Brimstone - Serpentman Assassin

Do grupy plugawych wężowców dołączył zabójca, którego uzbrojenie stanowią jedynie dwa, bliźniacze, groźnie, zakrzywione noże. Zręczny gad atakuje zwykle z zaskoczenia. Zadaje bardzo poważne obrażenia swym ofiarom. Najbardziej lubi działać pod osłoną ciemności. W jego sprawnych zimnych dłoniach bliźniacze ostrza potrafią sprawić wiele bólu. Wężowiec nie posiada, żadnej zbroi. Gdy walczy to polega wyłącznie na swojej zręczności i szybkości. Ten ohydny gad nie zna słowa litość i z miłą chęcią sprawi poszukiwaczom przygód nowy uśmiech od ucha do ucha.  









8 komentarzy:

  1. Wcześniej pisałem o NWN, ale jeszcze mi się z Yuan-ti z Icewind Dale'a kojarzą =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat słusznie, bo wydaje mi się, ze Reaper wydał te figurki z myślą właśnie o fanach D&D.

      Usuń
    2. No to mnie już całkiem do nich przekonałeś =)

      Usuń
  2. Fajny :) Uśmiech od ucha do ucha kojarzy mi się tylko z "why so serious?" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ten gadzi koleś to prawdziwy chirurg plastyczny. Robienie na zlecenie szerokiego uśmiechu to jego specjalność.

      Usuń