Translate

środa, 14 listopada 2012

Wypaczone Elfy Wysokiego Rodu

Przeklęte Elfy z Drak'thar

Rozpocząłem pracę nad armią przeklętych elfów. Przeglądając posiadane modele doszedłem do wniosku, że wojska orków z mordoru będą pasować dokonale do roli upadłych, krwiożerczych elfów. W tym celu postanowiłem lekko skonwertować figurki mordorskich uruk-hai, które pomalowałem bardzo dawno temu. Przemalowanie figurek wykonanych ponad osiem lat temu było naprawdę trudnym zadaniem, ale prace zakończyły się sukcesem. Uruk hai zostali odświeżeni oraz dozbrojeni. Dałem im do dyspozycji broń beastmanów chaosu z Warhammera. Kilku urukom zostawiłem oryginalne uzbrojenie, które moim zdaniem wygląda tandetnie. Z toporami i długimi mieczami zwierzoludzi urukowie nabrali nowej jakości. Dzięki bitsom wykonałem również figurkę sztandarowego. Rzecznika Saurona przeobraziłem w księcia elfów z Drak'thar. Trupioblady, posępny jeżdziec prezentuje się doskonale jako dowódca armii przeklętych. Figurka przypomina wyglądem i kolorystyką lorda wampirów. W dalszych planach mam zamiar zakupić rycerzy z Minas Morgul oraz kasztelanów z Dol Guldur. Te postacie będą stanowić najwyższą kastę w szeregach wypaczonych elfich wojowników z Drak'thar.                 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz