Translate

sobota, 20 kwietnia 2013

Czarnoksiężnik z Angmaru / Witchking of Angmar

Do armii Angmaru stworzyłem model dowódcy - Czarnosiężnika z Angmaru. Zmodyfikowałem stary uszkodzony model konnego Nazgula. Z masy modelarskiej dorobiłem figurce kilka dodatkowych elementów w tym metalową maskę, którą zakrywa kaptur, żelazny ochraniacz pyska wierzchowca, rękę Nazgula i płomień na klindze miecza. Rękę Nazgula dość mocno zmodyfikowałem. Chciałem, żeby jeździec zadawał znad głowy potężny cios. Udało się całkiem efektownie podnieść rękę za pomocą masy modelarskiej. Rękaw wzbogaciłem strzępami materiału, które łopoczą na wietrze. Wszystkie detale starałem się dopasować do oryginalnego rzeźbienia postaci. Miecz czarnoskiężnika jest zaklęty i płonie magicznym ogniem. Ogień zrobiłem również za pomoca masy modelarskiej. Pomalowałem go dość mdłymi odcieniami czerwieni i żółci. Chciałem, żeby płomień był dość dyskretny i stłumiony przez ciąg powietrza. Rumak na przedniej części ochraniacza ma zamontowane wygięte w górę ostrze, na które podczas szarży może nabić nieostrożnych przeciwników. Wojska Angmaru poprowadzi do bitwy groźny i okrutny dowódca.    



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz