Translate

niedziela, 5 maja 2013

Król Orków z Gundabad / Orc King of Gundabad

Powoli powiększam szeregi orków z Gundabadu. Szukałem figurki nadającej się na wodza orków. Bolg wyprodukowany przez Games Workshop mógłby się nadawać ale cena mnie odstraszyła i skapitulowałem. Spodobał mi się za to ork wykonany przez Hasslefree miniatures. Figurka rozmiarem odpowiada metalowym postacią z bitewniaka The Lord of the Rings. Jest trochę większa od plastikowych orków z GW. Model  ma bardzo dobrze oddane detale, świetnie wykonaną zbroję oraz ciekawą pozę. Od razu podpasował mi na króla orków z Gundabad, którego poszukiwałem. Tak oto wielki szary ork, uzbrojony w potężny wojenny topór oraz dużą drewnianą tarczę od dziś budzi lęk i respekt wśród pozostałych orków zamieszkujących sale Gundabadu. Wojna powoli ogarnia północne tereny Śródziemia i  król orków będzie zmuszony powieść armię niekczemnych stworów na wojnę.       







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz