Translate

niedziela, 24 listopada 2013

Ellen Ripley

Na zdjęciach znajduje się figurka wykonana przez firmę Hasslefree, którą pomalowałem w konwencji filmu Obcy. Figurka oryginalnie nazywa się Signee Alien hunter  i do złudzenia przypomina Ellen Ripley z kultowej kwadrologii - Obcy. Ubiór Signee wzorowałem na wyglądzie Ripley z drugiej odsłony filmu. Karabin pulsacyjny starałem się również pomalować tak aby pasował do filmowego pierwowzoru, czyli broni używanej przez oddział Colonial Marines. Spodnie mojej Ripley pomalowałem kolorem szarym, bluzeczkę wycieniowałem kolorem białym. Buty dziewczyny są typowo wojskowe, więc zdecydowałem się nałożyć na nie odcienie ciemnego brązu. Włosy Signee zrobiłem ciut jaśniejsze niż w rzeczywistości miała filmowa Ellen Ripley. Moim największym problemem było przyklejenie i dopasowanie rąk Signee, ponieważ moim zdaniem są odrobinkę za krótkie. Z prawej strony ramię nie układało się najlepiej i jednoczęśnie dłoń podtrzymująca karabin fatalnie leżała. Z tego względu zdecydowałem użyć masy modelarskiej. Dorobiłem dziewczynie część ramienia oraz fragment rękawiczki przy lewej dłoni. Wpadłem na pomysł, żeby prawe ramię Signee zabezpieczyć niewielkim naramiennikiem. Naramiennik wyszedł bardzo dobrze. Idealnie skomponował się ze strojem kobiety. Umieściłem postać na podstawce żywicznej 25 mm imitującej kwadratowe, metalowe płyty. Powierzchnię podstawki pomalowałem metalicznym kolorem, po czym zabrudziłem ją czarnym washem. Gdy ten wysechł rozjaśniłem poszczególne fragmenty matalowych płytek. Następnie nałożyłem pędzelkiem rdzę. Podstawka nie wyglądała źle, jednak była zbyt pusta. Postanowiłem wokół Signee stworzyć obcą biomasę. Powierzchnię podstawki zacząłem spowijać kolejnymi elementami, które wykonałem z masy modselarskiej. Wyrzeźbioną biomasę pomalowałem na czarno i z lekka wyostrzyłem za pomocą techniki suchego pędzla używając szarej farby. Po wycieniowaniu oplatająca całą posadzkę biomasa wyglądała estetycznie i przyjemnie dla oka. Brakowało mi dodatkowych elementów, na których można zaczepić wzrok. Oblepiona biomasą podłoga dodatkowo była zbyt ciemna i pozbawiona życia. Ostatecznie postanowiłem dodać dwa jaja obcych, które moja bohaterka bignąc korytarzem kolonii podziurawiła za pomocą swojego niezawodnego pulsacyjnego karabinu. Zakończyłem pracę w momencie zabrudzenia czarnych elementów biomasy ochydną posoką i mazią wylewającą się z rozwalonych przez Signee jaj.       


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz