Translate

wtorek, 13 października 2015

Waffen SS 1939 - 1942

Na zdjęciach kolejna grupa niemieckich żołnierzy wyprodukowana przez Rosjan. Tym razem to piechota Waffen SS. Figurki bardzo fajne. Niestety tym razem musiałem poskładać żołnierzy przed malowaniem. Wszystkie nierówności delikatnie szpachlowałem. Pozy są świetne. Wykonanie modeli przyzwoite. Duży minus stanowią detale mundurów znajdujących się na wysokości klatki piersiowej niemieckich wojaków, bo detale są  tam nieprecyzyjnie odlane. Ten sam problem pojawia się w bardzo wielu zestawach figurek dedykowanych do gry Art of Tactics. Rzeźba pozostałych detali rynsztunku, mundurów, rąk, a szczególnie twarzy jest wykonana wyśmienicie. Poza oficera jest absolutnie genialna. Przypadł mi jeszcze do gustu wygląd żołnierza trzymającego pistolet maszynowy MP 28. Całość stanowi fajny zestaw przydatny tak do gier bitewnych jak i makiet.       
         






8 komentarzy:

  1. Oficer faktycznie bardzo bardzo fajny. Cała zgrana SS super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Michał :) Jak dla mnie oficer ma bezczelna pozę. Jedną nogę ma lekko uniesioną, aż korci, żeby pod nią położyć rosyjskiego trupa.

      Usuń
  2. Very nice, love the officer's pose...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozy faktycznie bardzo fajne, ale camo wyszło Ci bombowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki chłopie. Pozy są fajne. Zvezda zrobiła zdecydowanie najfajniejszego (osobiście odbieram pozę jako bardzo butną) oficera jakiego malowałem w tej skali.

      Usuń