Translate

sobota, 15 kwietnia 2017

RAFM Miniatures Call of Cthulhu Hunting Horror

Hunting horror (Polujące straszyło) to stwór ciemności służący bogu Nyarlathotepowi. Stwory te pełnią rolę łowców oraz psów gończych tego plugawego bóstwa. Egzystują w ciemnościach i tylko ciemności zapewnia im materialną powłokę. Światło dzienne jest dla nich zabójcze, bo skutecznie rozprasza ich formę cielesną. Mocny snop światła uderzający w postracha zabija go na miejscu obracając ciało w pył.










     


10 komentarzy:

  1. Wspaniałości z najgorszych koszmarów i oparów szaleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że malowanie jest ekstra, fajne cieniowanie, skrzydła wyszły bombowo, ale sama rzeźba figurki troszkę mi nie podeszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Większość figurek RAFM pozostawia wiele do życzenia, ale za to mają klimat.

      Usuń
    2. Mam takie same wrażenie, jak Piotr. Widać, że się postarałeś z malowaniem (np oczy, ogonowate cielsko) ale całość bynajmniej nie powoduje utraty punktów poczytalności.

      Usuń
    3. Dzięki :) Figurka sama w sobie wygląda podobnie jak większość Hunting Horrorów, którym się przyglądałem. W zasadzie nie jest ani lepsza ani gorsza od reszty. To fakt, że rzeźba nie powala, ale według mnie pasuje do grona monstrów Cthulhu.

      Usuń
  3. Ładnie dobrane kolory. Malowanie też oczywiście dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły glizdon. Rozumiem że trzeba ich zagadać do świtu, jak Bilbo Trolle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy rozmowa z tym prymitywem by się kleiła. Światłem go Panie światłem :)

      Usuń