Translate

piątek, 1 listopada 2019

Alien vs Predator Wayland Yutani Security

Obcy, Predator i Colonial Marines są dla mnie tematem po prostu nieśmiertelnym. Pomijam milczeniem ostatnie beznadziejne produkcje filmowe kalające okrutnie oba klasyczne tytuły. Ach, szkoda, że Disney przy pomocy Ridleya Scotta łamie kręgosłup tak pięknej serii jaką zaiste jest "Alien". No dobra żale odkładam na bok i w kilku słowach napiszę o nowym projekcie.        
    
Powoli maluję ośmiu pracowników ochrony służących w kompleksie badawczym korporacji Wayland Yutani. Pierwsze figurki  prezentuję na zdjęciach z pewną dozą nieśmiałości. Do stworzenia drużyny wykorzystałem żołnierzy z gry bitewnej "Terminator Genesis". Figurki bardzo łatwo mogłem zaadaptować do nowej roli. Czy się udało oceńcie proszę sami. Część figurek zmodyfikowałem. Te na zdjęciach to żołnierzy żywcem wyciągnięci z Genesis tylko przemalowani w odpowiedni sposób. Jeżeli chodzi o uniformy to za wzór wziąłem ochronę W-Y z gry komputerowej AvP 2. Piękna jest to gra. Moim skromnym zdaniem najlepsza odsłona całej serii.

  


W oddziale umieściłem bitewnego androida. Zobaczycie go zdjęciach. Syntetyk jest zdecydowanie lepiej uzbrojony i opancerzony od towarzyszących mu ludzi. W sumie będzie jednym z głównych filarów tworzącego się zespołu, bo oprócz siły ognia będzie zapewniać drużynie wsparcie medyczne. 
Jak tylko uda mi się pomalować kolejne figurki to na pewno efektami swojej pracy podzielę się na łamach bloga.  

      
.   









1 komentarz: