Translate

poniedziałek, 8 października 2012

Górski Troll / Mountain Troll

Kilka miesięcy temy złożyłem i pomalowałem Trolla wyprodukowanego przez Zvezdę. Troll pochodzi z systemu bitewnego Ring of Rule. Jak widać na zdjęciu zielonoskóry potwór jest całkiem sporych rozmiarów. Oryginalnie w ręce trzyma maczugę zrobioną z wyrwanego drzewa. Z tego względu, że Troll stanowi wsparcie dla bandy orków uzbrojonych w żelazną broń (box wargame factory) umieściłem mu w ręce maczugę minotaura (Games Workshop). Z potężną żelazną maczugą Troll bardzo elegancko komponuje się z resztą zielonoskórych kamratów.  

Muszę przyznać, że Trolla bardzo fajnie się malowało. Części zestawu były dopasowane do siebie. Niewielkie szpary pomiędzy sklejonymi elementami modelu zamaskowałem szpachlą modelarską. Oryginalnie troll posiada jeszcze skórzany pas za którym zatknięty jest upolowany martwy jeleń. Potrzebowałem do oddziału potężnego wojownika a nie myśliwego, dlatego zrezygnowałem z obu elementów. Mogę z czystym sumieniem polecić ten model wszystkim modelarzom, którzy lubią malować figurki fantasy.     

Górski Troll - Zvezda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz