Translate

niedziela, 14 października 2012

Ogry - Horda Orków


Zvezda wyprodukowała do gry Ring of Rule trzy komplety figurek orków. Zakupiłem zestaw orków z wielkim jaszczurem Saurusem. Model Saurusa wygląda całkiem dobrze ale i blado wypada w konfrontacji z figurkami wielkich jaszczurów produkcji GW. W pudełku oprócz saurusa znajduje się czterech orków. Dwóch z nich to jeźdzcy jaszczura i wyglądają strasznie (moje subiektywne odczucie), są ubrani w skórzane kubraki i przypominają przepakowanych amerykańskich indian. Dwóch pozostałych po złożeniu prezentowało się całkiem dobrze. Orkowie zvezdy wyglądają potężnie, rozmiarem są więksi od orków mantica oraz orków wargame factory więc dodałem ich do mojej brygady jako Ogrów. Obie figurki dopasowałem kolorystycznie do bandy zielonoskórych. Figurki sprawiają wrażenie okrutnych łamignatów. Nawet postacie mirlitona przedstawiające przerośniętych orków fizycznie wyglądają skromniej od tych dwóch zakapiorów ze zdjęcia. Obiektywnie patrząc na wszystkie komplety figurek do systemu Ring of Rule to właśnie orkowie wyglądają niestety najsłabiej.      


Ogry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz