Translate

niedziela, 14 października 2012

Mag Elfów Wysokiego Rodu - Warhammer

Chciałem porównać figurki Mirlitona oraz Mantica z postaciami wyprodukowanymi przez Games Workshop do systemu bitewnego Warhammer. Nabyłem maga Elfów Wysokiego Rodu z Boxu Wyspa Krwi. Figurka jest bardzo ciekawa. Mag w dynamicznej pozie, przemieszcza się na wirze magii, rzucając zaklęcia na wrogów. 

Figuka składa się z trzech elementów: korpus maga, peleryna wraz z dolną partia ciała, oraz ręce z twarzą.  Wszystkie części doskonale do siebie pasowały. Pomalowałem, każdą z nich przed złożeniem modelu w całość.

Maga pomalowałem w trzech odciniach niebieskiego. Do tego celu wykorzysałem farbki citadel. Regal Blue, Ultramarines Blue, Enchanted Blue. Drobne elemty zdobień postanowiłem wykonać za pomocą trzech kolorów złotego, boltgun metal oraz silver mithril. Detale kontrastują z połączeniem odcieni niebieskiego. Do wykonania wirującej energii na której porusza się mag wykorzytsałem liche purple oraz warlock purple. Taka samą mieszanką kolorów pomalowałem kulę, która znajduje się na zakończeniu berła trzymanego przez maga. Do pomalowania twarzy i rąk wykorzystałem dwarf flesh, elf flesh oraz washa vallejo fleshtone shade. Po kilku godzinach malowania powstał potężny Mag Elfów.

Szkoda tylko, że wielkość figurki wyprodukowanej przez Games Workshop odbiega od rozmiaru modeli producentów takich jak Mantic, Perry Miniatues, Zvezda, Mirliton Miniatures. Figurki Games Workshop z systemu lord of the rings idealnie pasują rozmiarem do figurek z innych systemów. Żałuję, że Mag Elfów nie  będzie mógł dołączyć do oddziału Elfów Wysokiego Rodu producji Mirlitona.   

Nie zmienia to faktu, że model Maga Elfów Wysokiego Rodu GW jest świetną i zarazem doskonale wykonaną figurką.               


Mag Elfów Wysokiego Rodu - Wyspa Krwi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz