Translate

poniedziałek, 25 lutego 2013

Dunedain z pólnocy / Dunedain of the North

Figurka przedstawiająca dowódcę strażników z północy. Bohater powstał na bazie figurki Faramira. Z masy modelarskiej dorobiłem figurce futrzany kołnierz, zapięty pod szyją srebrnym łańcuszkiem oraz broszę z krwawnikiem. Twarz zamaskowałem hustą. Głowę zakryłem kapturem. Spod kaptura wystaje element  metalowego hełmu. Zmodyfikowałem strażnikowi prawą rękę, której ramię zabezpiecza długa kolczuga.
Z bitsów mantica wyciągnąłem przepiękną rękojeść miecza, którą dodałem dzielnemu strażnikowi. Dzięki dodatkowi niewyciągnięta broń Orodetha wygląda majestratycznie. Poniższe zdjęcie przedstawia Orodetha bohatera, który cieszy się złą sławą wśród orkowego plugastwa zamieszkującego północne rejony Śródziemia.          


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz