Translate

sobota, 1 czerwca 2013

Goblin Nocny Łowca z Gundabad / Gundabad Goblin Night Hunter

Przedstawiam pierwszą z wykonanych przeze mnie konwersji Goblinów z Gundabad. Na zdjęciu Kapitan Nocnych Łowców. Oryginalnej figurce pochodzącej z hobbita  dorobiłem z masy modelarskiej kilka elementów: Maska, kaptur, płaszcz z łachów, kolczuga na ramionach oraz udzie. Odciąłem pejcz i zastapiłem go wyszczerbionym krótkim mieczem. Powierzchnię podstawki 25 mm wykonałem z masy modelarskiej. Wyrzeźbiłem kamienna posadzkę i walające się na niej elementy czaszkę, kości przedramienia oraz dłoń. Goblin wyszedł całkiem przyzwoicie. Obecnie maluje żołnierzy z 8 brytyjskiej armii a ta wredna figurka goblina stanowiła drobny przerywnik. Za jakiś czas będę starał sie przedstawić na łamach bloga kolejne konwersje goblinów z Gundabad.    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz