Translate

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

WH 40K Zwiadowca Kosmicznych Marines Chaosu / WH 40K Chaos Space Marine Scout

Na zdjęciach konwersja Kosmicznego Marines Chaosu. Z zestawu GW zgarnąłem głowę i nóż bojowy. Ciało to w 100% plastikowy szturmowiec frakcji Viridians z systemu Void. Z tego połączenia powstał widoczny na zdjęciu Kael w lekkiej zbroi szturmowej. Niestety chłopak póki co nie ma plecaka. Może w przyszłości zamontuję mu dodatkowy sprzęt bojowy. W każdym razie Kael to splugawiony kosmiczny Marines, który chce być naprawdę wolny. Dawno temu porzucił fałszywego imperatora, a teraz knuje spisek by zabić swojego lorda i uwolnić się raz na zawsze z okowów chaosu...              
   










6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki. W sumie bardzo prosta konwersja. Ale mam sporo zapasowych części do Chaos Marines, z których warto skorzystać.

      Usuń
  2. Ciekawa konwersja! A jaki to chapter?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kolego :) Chapter 1. Ostatnio przejrzałem wszystkie zakony Chaosu z WH40K pod względem kolorystyki. Na tej konwersji testowałem tylko zabawę w malowanie Marines. Zastanawiałem się na Red Corsairs Hurona Blackheart / Black Legion, ale nie jestem do końca przekonany czy chcę wtopić swoich Chaos Marines w standardy WH40K.

      Usuń